ПОЛИТИКА ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

ПОЛИТИКА ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

ПОЛИТИКА ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

Последна актуализация: 21 септември 2022 г.

Навигационното приложение Nissan Connect Door to Door („Приложението“), публикувано от Nissan Motor Co., Ltd („Nissan“ или „ние“), е GPS навигационно приложение, което ви води „от врата до врата“ от една дестинация до следващата и обратно до вашия автомобил Nissan.

По-специално, приложението ви предоставя следните функции:

    • Намиране на моя автомобил: когато вашето устройство е свързано с навигационната
    система, приложението получава текущото местоположение на вашия автомобил
    Nissan. При напускане на автомобила ще получавате известие на устройството си с
    местоположението на вашия Nissan с индикация на картата, за да може лесно да го
    намерите по-късно;

    •Навигация по зададена дестинация: когато устройството ви е свързано с
    навигационната система на вашия Nissan, приложението получава текущото
    местоположение на вашия автомобил с адреса, на който сте паркирали. Ще получите и пешеходен маршрут, за да стигнете до крайната си дестинация, ако се намирате в
    рамките на до 5 км от нея. Ако се намирате на повече от 5 километра
    от крайната дестинация, пешеходен маршрут няма да бъде генериран автоматично; и

    • Изпращане на дестинация до Вашия автомобил: използвайте Приложението, за да
    намерите дестинация и да я изпратите до Вашия автомобил Nissan.


При достъп, разглеждане и използване на приложението и свързаните с него услуги, вие предоставяте на Nissan свои лични данни. В качеството си на издател, Nissan действа като администратор на вашите лични данни и обработва тези данни с помощта на TomTom в ролята на обработващ данните.

Моля, прочетете внимателно тази политика за поверителност, тъй като тя обяснява как Nissan използва вашите лични данни и как можете да упражните правата си във връзка с тях. Тази политика за поверителност допълва Общите условия на приложението, както и всички документи или известия, които могат да се позовават на нея.


Ако имате въпроси, свързани с поверителността, можете да се свържете директно с Отдела за защита на данните на Nissan, като изпратите имейл на  nml_globaldataprivacyoffice@mail.nissan.co.jp

1. КАКВИ ЛИЧНИ ДАННИ СЕ СЪБИРАТ ОТ NISSAN?

  Вид лични данни 
Пример
  Данни за връзка
Имейл адрес
  Данни свързани с
местонахождението
Местоположение в реално време на вашето устройство,
местоположение в реално време на вашия автомобил
Nissan
  Данни, свързани с
навигация
Крайната дестинация, разстоянието до крайната
дестинация, времето на пристигане, указанията за
шофиране, указанията за ходене пеша, адреса, на който
е паркиран автомобилът, запаметените дестинации
(дом, работа, други дестинации), информация за
контактите ви (включително идентификационни данни и
адреси), настройките на навигацията (честота на
актуализациите на трафика, единици за разстояние и
др.)
  Данни, свързани с
приложението
Версия на приложението, версия на картите, качени в
приложението

Когато решите да разрешите достъп до списъка си с контакти в приложението, предоставяте на Nissan лични данни, свързани с трети лица (т.е. идентификационни данни и адреси). При тези обстоятелства бихме искали да ви напомним, че е ваша отговорност да информирате контактите си за предаването и използването на личните
им данни от Nissan и да им предоставите тази политика за поверителност.


Някои лични данни могат да бъдат задължителни или незадължителни, в зависимост от вашето искане. Задължителните данни ще бъдат отбелязани като такива в момента на събирането им. Ако откажете да предоставите задължителни данни, Nissan може да не е в състояние да обработи искането ви (напр. създаване на потребителски профил, свързване на Приложението с вашия автомобил Nissan, предоставяне на GPS навигационни услуги чрез Приложението и т.н.).

2. ЗА КАКВИ ЦЕЛИ NISSAN ИЗПОЛЗВА ВАШИТЕ ЛИЧНИ ДАННИ?

Nissan използва вашите лични данни само за следните цели:

  Цел
Примери за ползване на
лични данни 
Правни основания
  Създаване и управление на вашия потребителски
профил

• да създадете своя потребителски профил

• да се удостоверите в приложението, за да запазите любимите си
дестинации.

• при необходимост от обновяване на профила

 

Прилагане на общите условия на приложениетоTerms and
Conditions of the App
  Функциониране на GPS
 услугите

• за определяне на местоположението на вашето устройство в реално време (с напомняне, че е налице функция за определяне на
местоположението в реално време), за да ви предоставим
услугите за GPS навигация.

• за локализиране на вашия автомобил Nissan в реално време (с напомняне, че трябва да се одобри наличието на функционалност за
определяне на местоположението в реално време), за да ви предоставим GPS навигационни услуги

• да споделите крайната си дестинация с навигационната система на
Вашия Nissan, като свържете приложението с Вашия автомобил

• да ви води до крайната дестинация по време на шофиране

• да ви упътва до крайната дестинация, докато вървите пеша, след като сте паркирали автомобила

• запомняне на местоположението на вашия Nissan, за да ви насочи отново към вашия автомобил

• да запазвате любимите си дестинации, за да имате по-бърз достъп до тях

• за споделяне на Прилагане на общите условия на приложението
Terms and Conditions местоположението на вашия автомобил с друго
навигационно приложение на вашето устройство

• за автоматично изтегляне на актуализирания
трафик и карти на автомобилите в приложението

 

 Прилагане на общите условия на приложението Terms and
Conditions 
 
  Навигация до запаметени/
любими дестинации
• да разрешите достъп на приложението до вашите
контакти, за да ви насочи към избраните адреси
 Вашето съгласие
  Подобряване на приложението и
свързаните с него услуги, както и на вашето
потребителско преживяване.
• за подобряване на приложението и свързаните с
него услуги.

• за да улесним Вашето сърфиране в Приложението

• предприемане на мерки за защита на сигурността
на приложението
Законен интерес на Nissan да подобри приложението
и свързаните с него услуги, както и вашето
потребителско преживяване
  Досъдебно или съдебно
управление
• управление на всякакви спорове или съдебни
дела.
Законен интерес на Nissan да защитава своите права
и интереси
  Спазване на законови и
регулаторни задължения
• да спазваме правни и регулаторни задължения

• да обработваме вашите искания за упражняване
на вашите права
Правни и регулаторни задължения, на които Nissan е обект

3. КОЙ ИМА ДОСТЪП ДО ВАШИТЕ ЛИЧНИ ДАННИ?

Вашите лични данни могат да бъдат предадени на следните получатели, когато
осъществявате достъп, разглеждате и използвате приложението и свързаните с него
услуги:

  Получатели
Причини
  Nissan и неговите надлежно упълномощени служители
За управление на приложението и свързаните с него услуги, както е посочено
в раздел 2 от настоящата политика за поверителност.
  TomTom  В качеството си на обработващ данните, за да извършва GPS навигационните услуги
от името на Nissan
  Доставчици на услуги на Nissan
(доставчик на хостинг услуги,
доставчици на ИТ услуги и др.)
Изключително за оперативни и технически цели, свързани с управлението на
приложението и свързаните с него услуги.
  Административни или съдебни органи
Изключително в случай на изрично и обосновано искане или в случай на
предполагаемо нарушение на правни или регулаторни разпоредби.
  Адвокати и всички заинтересовани страни
Изключително в случай на управление на евентуални спорове и други правни въпроси, когато е уместно.

4. ЩЕ БЪДАТ ЛИ ПРЕДАДЕНИ ВАШИТЕ ЛИЧНИ ДАННИ ИЗВЪН ЕВРОПЕЙСКИЯ
СЪЮЗ(ЕС)/ЕВРОПЕЙСКОТО ИКОНОМИЧЕСКО ПРОСТРАНСТВО/ОБЕДИНЕНОТО
КРАЛСТВО/ШВЕЙЦАРИЯ?

Тъй като Nissan, неговите филиали и някои от доставчиците на услуги се намират в държави извън ЕС/ЕИП/Великобритания/Швейцария, вашите лични данни се обработват в трети държави.

 

Когато личните ви данни се предават в такива трети държави, Nissan, при липса на решение за адекватност и, когато е уместно, след като е извършил оценка на пригодността на правата ви на територията на третата държава, прилага правните и/или договорните гаранции, изисквани от приложимите закони за защита на данните (като например европейските стандартни договорни клаузи).

 

5. КАК NISSAN ЗАЩИТАВА ВАШИТЕ ЛИЧНИ ДАННИ?

Nissan е въвел технически и организационни мерки за сигурност, за да защити Вашите лични данни, по-специално срещу потенциално нарушение на сигурността на личните данни. Тези мерки ще гарантират ниво на сигурност, подходящо за личните данни, и ще вземат предвид състоянието на техниката и разходите за изпълнение във връзка с рисковете и естеството на личните данни, които трябва да бъдат защитени.

Nissan гарантира, че неговите служители и всички други лица, които обработват вашите лични данни, ще спазват вътрешните правила и процедури на Nissan, свързани със защитата на личните данни. В този контекст Nissan редовно преразглежда и
актуализира своите практики за подобряване на защитата на личните ви данни и гарантира, че вътрешните правила и процедури се спазват надлежно.


Ако сте открили уязвимост или желаете да съобщите за инцидент със сигурността, можете да се свържете директно с контактната точка за защита на данните на Nissan, като изпратите имейл на адрес: NML_Globaldataprivacyoffice@mail.nissan.co.jp.

 

6. ЗА КОЛКО ВРЕМЕ СЕ СЪХРАНЯВАТ ВАШИТЕ ЛИЧНИ ДАННИ?

Като общо правило вашите лични данни се съхраняват само за периода, необходим за постигане на целите, за които са събрани.

По-специално:

    • данните, свързани с вашия потребителски акаунт, се съхраняват до изтриването на
    потребителския ви акаунт или след две (2) години неактивност на потребителския ви
    акаунт;

    • данните, свързани с услугите за GPS навигация, се съхраняват до приключване на
    предоставянето на заявената услуга или до тяхното изтриване, ако сте решили да ги
    запазите в приложението;

    • информацията за Вашата активност в интернет или друга електронна мрежа се съхранява за период от тринадесет (13) месеца от събирането й.

След тези периоди на съхранение личните данни могат да се съхраняват за доказателствени цели само по време на приложимия давностен срок (напр. най-често тези периоди на съхранение обикновено са между 5 и 7 години за такива цели)

7. КАКВИ СА ВАШИТЕ ПРАВА ПО ОТНОШЕНИЕ НА ЛИЧНИТЕ ВИ ДАННИ?

Ако се намирате в ЕС/ЕИП/Великобритания/Швейцария, имате следните права по отношение на личните си данни:

    • можете да поискате достъп до Вашите лични данни, за да получите ясна, прозрачна и разбираема информация за това как Nissan обработва Вашите лични данни (както е
    предвидено в тази политика), както и копие от Вашите лични данни.

    • можете да поискате коригиране на вашите лични данни, за да получите промяна на
    вашите лични данни, ако те са остарели, неточни или непълни.

    • можете да възразите срещу обработката на личните ви данни, когато обработката се
    основава на легитимния интерес на Nissan. Nissan няма да обработва повече Вашите
    лични данни, освен ако Nissan не докаже убедителни легитимни основания за
    обработката, които имат предимство пред Вашите интереси, права и свободи, като
    например спазването на правно задължение (напр. правно задължение, включващо
    запазване на документи), или за установяването, упражняването или защитата на правни претенции.

    • освен ако се намирате в Швейцария, можете да поискате ограничаване на обработката
    за ограничен период от време, по-специално с цел извършване на някои проверки,
    когато се прилага едно от следните условия:

    ➢ оспорвате точността на личните си данни, чието обработване по този начин се
    ограничава за периода, необходим на Nissan да провери точността на тези лични данни;

    ➢ обработката е незаконна и вместо да поискате нейното изтриване, предпочитате
    да ограничите използването ѝ;

    ➢ Nissan вече не се нуждае от вашите лични данни за целите на обработката, но те
    са ви необходими за установяването, упражняването или защитата на правни
    претенции;

    ➢ сте възразили срещу обработването, което по този начин се ограничава в
    очакване на проверка дали убедителните законни основания на Nissan могат да имат
    предимство пред вашите интереси, права и свободи.

    • можете да оттеглите съгласието си по всяко време, без това оттегляне да засяга законосъобразността на извършените преди това операции по обработване.

    • с изключение на случаите, когато се намирате в Швейцария, можете да поискате да получите личните си данни в структуриран, широко използван и пригоден за машинно
    четене формат, а също така можете да поискате предаването им на друг администратор на данни, когато това е технически осъществимо. Това право не може да бъде упражнено при всички обстоятелства. Правото се прилага само ако отговаря на всички изброени по-долу условия:

    ➢ искането ви е свързано само с вашите лични данни (с изключение на анонимни
    данни или данни на трети страни);

    ➢ вашето искане не засяга неблагоприятно правата или свободите на други лица,
    по-специално тези на Nissan (напр. търговски тайни) или тези на трети страни (напр. интелектуална собственост);

    ➢ обработката се извършва с автоматични средства (следователно не се включват
    хартиени файлове);

    ➢ обработката се основава на съгласие или изпълнение на договор.

    • можете да поискате изтриване на Вашите лични данни (известно още като правото да бъдеш забравен), когато е приложимо едно от следните правни основания:

    ➢ възразявате срещу обработването на личните Ви данни и няма превес на
    законните причини, които оправдават обработването на личните Ви данни (напр.
    законово задължение, свързано със съхраняването на документи);

    ➢ решите да оттеглите съгласието си, на което се основава обработката;

    ➢ Вашите лични данни вече не са полезни за първоначалните цели, за които са били
    събрани, или за друг вид обработка;

    ➢ използването на вашите данни не е в съответствие с приложимите законови или
    регулаторни разпоредби.

В зависимост от страната, в която пребивавате, може да имате допълнителни права по отношение на обработката на личните ви данни.


При определени обстоятелства Nissan може да поиска от вас конкретна информация, за да потвърди самоличността ви и да осигури упражняването на правата ви. Това е още една подходяща мярка за сигурност, за да се гарантира, че личните данни няма да бъдат разкрити на лице, което няма право да ги получи.

Ако имате въпроси, свързани с поверителността, или желаете да упражните правата си, можете да се свържете директно с контактната точка за защита на данните на Nissan, като изпратите имейл на NML_Globaldataprivacyoffice@mail.nissan.co.jp.


Ако желаете, можете също така да подадете жалба до вашия национален орган за защита на данните. Това право може да бъде упражнено по всяко време и безплатно, с изключение на евентуални пощенски такси или разходи, свързани с правно представителство или помощ, ако решите да ангажирате помощ от трета страна за процедурата.

8. ПРОМЕНИ В ТАЗИ ПОЛИТИКА

Настоящата политика за поверителност може да бъде изменяна периодично, по-специално за да отразява промени в услугите, предоставяни от приложението, или в приложимите закони. Nissan ще Ви предостави актуализираната политика за поверителност по подходящ начин, ако това се изисква от приложимите закони. Във всеки случай Ви препоръчваме да преглеждате тази политика за поверителност всеки път, когато използвате Приложението.