Нашият ангажимент към вас Сервизни кампании и отзоваване на автомобили
Nissan се ангажира с високо ниво на безопасност, обслужване и удовлетвореност на клиентите.
За да гарантираме безопасността и високото качество на автомобилите ни, в определени ситуации уведомяваме клиентите за необходимостта от безплатен ремонт или актуализиране на софтуеъра на автомобила.
Кампании по отзоваване
Отзоваванията са превантивни проверки, които понякога се налагат за определена
група автомобили, с цел отстраняване на определени дефекти. Бихме ви посъветали
незабавно да се свържете с вашия дилър, в случай че сте уведомени за кампания
по отзоваване на вашия автомобил. Автомобилът ще бъде отремонтиран безплатно.
Сервизни кампании
Сервизните кампании са превантивни проверки, които се налагат за определена
група автомобили с цел гарантиране на удовлетвореността на клиентите. Те
не са свързани с вашата безопастност. В случай, че ви уведомим за наличие на
такава кампания, молим незабавно да се свържете с вашия дилър за извършване на
необходимия ремонт.
Какво да очаквате от Nissan в случай, че сте засегнати от сервизна или кампания по отзоваване:
- Безплатен ремонт или актуализация на софтуеъра, за да бъде остранено всичко, което би нарушило изживяването от шофирането на вашия Nissan.
- Използване на оригинални части Nissan във вашето дилърство.
- Всички ремонти се извършват със стандартна гаранция.
- Ще направим всичко възможно да ви обслужим в най-удобното за вас време.
- Ще контактуваме с вас по начин, който вие предпочитате - имейл, стационарен или мобилен телефон.
Кампания по отзоваване "TAKATA"
Няколко големи производители (включително Nissan) са в кампания по отзоваване на aвтомобили, оборудвани с въздушни възглавници на производителя "Takata". Моля проверете дали вашият автомобил е сред тях: