![Nissan Juke driving shot in the city](http://www-europe.nissan-cdn.net/content/dam/Nissan/nissan_europe/vehicles/TDIEU_MY23_JUKE_MC_VLP_UPDATE/powertrains/rhd/24TDIEURHD_JUKE_MC_027-pace401.jpg.ximg.l_full_m.smart.jpg)
Хибрид |
Бензин |
|
---|---|---|
Как работи? | Задвижване с комбинация от бензинов двигател и електромотор |
Задвижване с бензинов двигател |
Какво завдижва колелата? | Бензинов двигател, електромотор или и вдете |
Бензинов двигател |
Как се зарежда батерията? |
Зареждане по време на движение от бензиновия двигател и рекуперативното спиране |
Няма батерия |
Нуждае ли се от зареждане с бензин? |
Да | Да |
Какво е усещането при шофиране? |
Незабавен въртящ момент и по-тихо движение | Като при шофиране на стандартен бензинов двигател |
CO2 емисии |
По-ниски CO2 емисии [2] |
Стандартни CO2 емисии |
Хибрид |
Бензин |
|
---|---|---|
Как работи? | Задвижване с комбинация от бензинов двигател и електромотор |
Задвижване с бензинов двигател |
Какво завдижва колелата? | Бензинов двигател, електромотор или и вдете |
Бензинов двигател |
Как се зарежда батерията? |
Зареждане по време на движение от бензиновия двигател и рекуперативното спиране |
Няма батерия |
Нуждае ли се от зареждане с бензин? |
Да | Да |
Какво е усещането при шофиране? |
Незабавен въртящ момент и по-тихо движение | Като при шофиране на стандартен бензинов двигател |
CO2 емисии |
По-ниски CO2 емисии [2] |
Стандартни CO2 емисии |
Хибрид |
Бензин |
|
---|---|---|
Как работи? | Задвижване с комбинация от бензинов двигател и електромотор |
Задвижване с бензинов двигател |
Какво завдижва колелата? | Бензинов двигател, електромотор или и вдете |
Бензинов двигател |
Как се зарежда батерията? |
Зареждане по време на движение от бензиновия двигател и рекуперативното спиране |
Няма батерия |
Нуждае ли се от зареждане с бензин? |
Да | Да |
Какво е усещането при шофиране? |
Незабавен въртящ момент и по-тихо движение | Като при шофиране на стандартен бензинов двигател |
CO2 емисии |
По-ниски CO2 емисии [2] |
Стандартни CO2 емисии |
![Nissan Juke powertrain video](/content/dam/Nissan/nissan_europe/vehicles/TDIEU_MY23_JUKE_MC_VLP_UPDATE/powertrains/rhd/22TDIEURHD_JUKE_SELFIE-VIDEO_pace202.jpg)
![Nissan Juke 3/4 front parked view in front of wall with yellow balloons](http://www-europe.nissan-cdn.net/content/dam/Nissan/nissan_europe/vehicles/TDIEU_MY23_JUKE_MC_VLP_UPDATE/powertrains/rhd/24TDIEURHD_JUKE_MC_005-pace403.jpg.ximg.l_12_m.smart.jpg)
![Nissan Juke Picto e-PEDAL STEP illustration](http://www-europe.nissan-cdn.net/content/dam/Nissan/nissan_europe/vehicles/TDIEU_MY23_JUKE_MC_VLP_UPDATE/powertrains/lhd/e-pedalStep_picto_pace203.jpg.ximg.l_6_m.smart.jpg)
DIG-T
Бензинов двигател
DIG-T
Бензинов двигател
DIG-T
Бензинов двигател
114 кс
Мощност
114 кс
Мощност
114 кс
Мощност
200NM
максимален въртящ момент
200NM
максимален въртящ момент
200NM
максимален въртящ момент
![Nissan Juke 6-speed manual transmission](http://www-europe.nissan-cdn.net/content/dam/Nissan/bulgaria/juke/F16/886860a-F212-Preview_Image.jpg.ximg.l_6_m.smart.jpg)
![Nissan Juke 7 speed dual clutch transmission (DCT)](http://www-europe.nissan-cdn.net/content/dam/Nissan/bulgaria/juke/F16/24TDIEULHD_JUKE_MC_031-pace404.jpg.ximg.l_6_m.smart.jpg.ximg.l_6_m.smart.jpg)
![Nissan Juke close up of Drive Modes button](http://www-europe.nissan-cdn.net/content/dam/Nissan/nissan_europe/vehicles/TDIEU_MY23_JUKE_MC_VLP_UPDATE/powertrains/rhd/24TDIEURHD_JUKE_MC_017-pace405.jpg.ximg.l_6_m.smart.jpg)
Направете следващата стъпка
Показаните изображения и описания са с цел ориентиране. В някои случаи снимките са на автомобили, предназначени за други пазари и не представляват конкретен модел, ниво или оферта. Показаните характеристики може да не са налични или да не се предлагат стандартно или само като опция. (с допълнително заплащане).
[1] 21% по-ефективен на базата на официалните WLTP MPG данни за Nissan Juke Tekna+ DIG-T 114 DCT (45,6MPG) в сравнение с Nissan Juke Tekna+ Hybrid 143 (57,6MPG). Посочените WLTP стойности са за целите на сравнението. Действителните резултати при шофиране в реални условия могат да варират в зависимост от фактори, включително стартовия заряд на батерията, аксесоарите, монтирани след регистрацията, метеорологичните условия, стила на шофиране и натоварването на автомобила.
[2] По-ниски емисии на CO2 въз основа на данните за емисиите на CO2 по WLTP за Nissan Juke Tekna+ DIG-T 114 DCT(138CO2) в сравнение с Nissan Juke Tekna+ Hybrid 143 (109CO2). Показаните WLTP стойности са за целите на сравнението. Действителните резултати при шофиране в реални условия могат да варират в зависимост от фактори, включително стартовия заряд на батерията, аксесоарите, монтирани след регистрацията, метеорологичните условия, стила на шофиране и натоварването на автомобила.
[3] Въз основа на данните по WLTP, сравнени с еквивалентен модел с двигател с вътрешно горене. Резултатите от реалното шофиране могат да варират в зависимост от множество фактори, като например допълнително оборудване, състояние на батерията, климатична инсталация, поддръжка, начин на шофиране и нетехнически фактори, като метеорологични условия, действителен маршрут и др.
[4] Не се отнася за HEV, а само за DCT.
[5] Режими на шофиране, които се предлагат само за някои нива и влияят на усилието на кормилното управление, реакцията на педала на газта и работата на климатика
[6] Ваша отговорност е да бъдете нащрек, да шофирате безопасно и да контролирате автомобила по всяко време. Функциите за подпомагане на водача имат ограничения по отношение на скоростта и други ограничения и не трябва да се разчита единствено на тях. За повече информация, моля, вижте ръководството на собственика или посетете www.nissan.bg