Мек Хибрид |
e-POWER |
|
---|---|---|
Как работи? | Бензинов ДВГ се подпомага от батерия по време на ускорение. |
Комбинация от бензинов ДВГ, чиято основна функция е да зарежда батерията и електродвигател, който задвижва колелата |
Какво задвижва колелата? | Бензинов двигател |
Електромотор |
Как се зарежда батерията? | Бензиновият двигател зарежда батерията |
Зарежда се от бензиновия двигател и регенеративното спиране по време на движение |
Нуждае ли се от зареждане с бензин? | Да |
Да |
Какво е усещането при шофиране? | Повече въртящ момент и отзивчиво ускорение |
Моментално ускорение благодарение на електромотора |
Мек Хибрид |
e-POWER |
|
---|---|---|
Как работи? | Бензинов ДВГ се подпомага от батерия по време на ускорение. |
Комбинация от бензинов ДВГ, чиято основна функция е да зарежда батерията и електродвигател, който задвижва колелата |
Какво задвижва колелата? | Бензинов двигател |
Електромотор |
Как се зарежда батерията? | Бензиновият двигател зарежда батерията |
Зарежда се от бензиновия двигател и регенеративното спиране по време на движение |
Нуждае ли се от зареждане с бензин? | Да |
Да |
Какво е усещането при шофиране? | Повече въртящ момент и отзивчиво ускорение |
Моментално ускорение благодарение на електромотора |
Мек Хибрид |
e-POWER |
|
---|---|---|
Как работи? | Бензинов ДВГ се подпомага от батерия по време на ускорение. |
Комбинация от бензинов ДВГ, чиято основна функция е да зарежда батерията и електродвигател, който задвижва колелата |
Какво задвижва колелата? | Бензинов двигател |
Електромотор |
Как се зарежда батерията? | Бензиновият двигател зарежда батерията |
Зарежда се от бензиновия двигател и регенеративното спиране по време на движение |
Нуждае ли се от зареждане с бензин? | Да |
Да |
Какво е усещането при шофиране? | Повече въртящ момент и отзивчиво ускорение |
Моментално ускорение благодарение на електромотора |
Мек Хибрид |
e-POWER |
|
---|---|---|
Вид гориво | Бензин | Бензин |
Обем, см3 | 1.332 | 1.497 |
Брой цилиндри и конфигурация | 4, редови | 3, напречни |
Макс. въртящ момент, Nm / rpm | 270 / 1,800 - 3,750 | 330 / 4,500 - 7,500 |
Задвижване | 2WD or 4WD | 2WD |
Мощност, kW (к.с.) / rpm | 116 (158) | 140 (190) |
Еко категория | Euro 6e Full | Euro 6e Full |
Ускорение 0 - 100 км/ч, сек | 9.2 - 10.2 | 7.9 |
Макс скорост км/ч | 122 - 128 | 105 |
Трансмисия | Ръчна или автоматична | Автоматична |
Степен на сгъстяване | 10,5 +-1 : 1 | Вариативна 8:1 - 14:1 |
Задвижване | Предно | Предно |
Двигател | Мек Хибрид Бензин | e-POWER |
Скоростна кутия | Безстепенна (CVT) / ръчна | чрез редуктор |
Мек Хибрид |
e-POWER |
|
---|---|---|
Вид гориво | Бензин | Бензин |
Обем, см3 | 1.332 | 1.497 |
Брой цилиндри и конфигурация | 4, редови | 3, напречни |
Макс. въртящ момент, Nm / rpm | 270 / 1,800 - 3,750 | 330 / 4,500 - 7,500 |
Задвижване | 2WD or 4WD | 2WD |
Мощност, kW (к.с.) / rpm | 116 (158) | 140 (190) |
Еко категория | Euro 6e Full | Euro 6e Full |
Ускорение 0 - 100 км/ч, сек | 9.2 - 10.2 | 7.9 |
Макс скорост км/ч | 122 - 128 | 105 |
Трансмисия | Ръчна или автоматична | Автоматична |
Степен на сгъстяване | 10,5 +-1 : 1 | Вариативна 8:1 - 14:1 |
Задвижване | Предно | Предно |
Двигател | Мек Хибрид Бензин | e-POWER |
Скоростна кутия | Безстепенна (CVT) / ръчна | чрез редуктор |
Мек Хибрид |
e-POWER |
|
---|---|---|
Вид гориво | Бензин | Бензин |
Обем, см3 | 1.332 | 1.497 |
Брой цилиндри и конфигурация | 4, редови | 3, напречни |
Макс. въртящ момент, Nm / rpm | 270 / 1,800 - 3,750 | 330 / 4,500 - 7,500 |
Задвижване | 2WD or 4WD | 2WD |
Мощност, kW (к.с.) / rpm | 116 (158) | 140 (190) |
Еко категория | Euro 6e Full | Euro 6e Full |
Ускорение 0 - 100 км/ч, сек | 9.2 - 10.2 | 7.9 |
Макс скорост км/ч | 122 - 128 | 105 |
Трансмисия | Ръчна или автоматична | Автоматична |
Степен на сгъстяване | 10,5 +-1 : 1 | Вариативна 8:1 - 14:1 |
Задвижване | Предно | Предно |
Двигател | Мек Хибрид Бензин | e-POWER |
Скоростна кутия | Безстепенна (CVT) / ръчна | чрез редуктор |
Направете следващата стъпка
[1] Въз основа на данни от вътрешни тестове и в очакване на хомологация. Резултатите от реалното шофиране могат да се различават в зависимост от множество фактори, като например допълнително оборудване, състояние на батерията, климатична инсталация, поддръжка, поведение при шофиране и нетехнически фактори, като метеорологични условия, актуален маршрут и др.
[2] Сравнение на използването на описанията на хибридните електрически превозни средства с еквивалентен модел на двигател с вътрешно горене. Показаните стойности по WLTP са за целите на сравнението. Действителните резултати при шофиране в реални условия могат да се различават в зависимост от фактори, включително стартовия заряд на батерията, аксесоарите, монтирани след регистрацията, метеорологичните условия, стила на шофиране и натоварването на автомобила.
Показаните изображения и описания са с ориентировъчна цел. В някои случаи снимките са на превозни средства, които не са с местна спецификация, и не представят конкретен модел, ниво на оборудване или оферта. Показаните характеристики може да не са налични или да не се предлагат стандартно или само като опция.(срещу допълнително заплащане)